Tuesday, March 19, 2013

בהגרלת הקנדי של הבלוג

זכתה................ אסתי ניקחה.
איזה כייף לה!!!
אנא צרי עמי קשר במייל לבחירת הכרטיס שלך, למעט הגברת עם האפרסק שקיבל כבר בית חם בקנדי של הפייסבוק, ולשליחת הכתובת המלאה. מי יודע? אולי כל החבילה תספיק להגיע ולשמח עד או במשך החג?

כמו כן, כמו שהבטחתי, מס' דפים כמס' הלייקים מעל 30, ישלחו לאחת מבין משתפות הקישור בפייסבוק, בתנאי שהזוכה עצמה לא שיתפה. אז הם הולכים למצוא בית חם אצל...... אביה בן צבי. אנא שלחי לי את כתובתך המלאה.

בואו נתחיל את הדף המעוצב ביחד ברשומה הבאה?
תודה רבה לכל מי שהשתתפה.

רגע.... חייבת לשתף ברגעי הנחת שעוברים עלי בתחום. אז חוץ מזה שהוזמנתי ע"י צוות עיצוב להיות אורחת שלהם בבלוג למשך חודש שלם, פנו אלי להיות אורחת בבלוג נוסף, זכיתי כבר בכמה פרסים ואזכורים בבלוגים שונים והשבוע זכיתי בשני פרסי יוקרה, האחד - הכרטיס הזה, זכה בפרס "חמשת הגדולים" והשני, הכרטיס הזה, זכה ב"שלושת הגדולים". האחרון לא סתם ריגש אותי. מאחר שאני זמן כל כך קצר בתחום של צביעה בקופיק והשתתפות באתגרי כרטיסים (5 חודשים לערך) ומאחר שכתבתי כאן רשומה שלמה שמפרגנת לחותמות הללו (של Saturated Canary), עכשיו הם בחרו בכרטיס שלי כאחד מ"שלושת הגדולים" וזה כזה כבוד בשבילי!! שהייתי חייבת לשתף. אני גם מרגישה שסגרתי איזשהו מעגל, אני עוד לא יודעת איזה..... :)
קיבלתי מהם במתנה חותמת ואני לא יודעת מה לבחור. מישהו יכול לעזור לי לבחור את אחת החותמות המקסימות מכאן או מהקטלוג כולו? יש לי איזה פייבוריט או שניים, אבל אני באמת אשמח לעזרה.... :) מעניין אם מישהו יקלע לטעמי?
תודה רבה שקראתם.

המשך שבוע מקסים.
ענת



2 comments:

  1. היי ענת מגיע לך לזכות בכבוד הזה. הכרטיסים שלך נהדרים. נראה לי שמתאימנה לך החותמת של הילדה בנדנדה.רינה

    ReplyDelete
  2. איזה כייף לי! תודה רבה רבה :)
    איזה מרגש בשבילך להיבחר כך שוב ושוב! זה מדהים...
    ואני אישית אהבתי את החותמת של הנערה עם החץ וקשת.
    שוב תודה,

    אביה.

    ReplyDelete