Wednesday, February 13, 2013

א ה ב ה באוויר

נחת.
Top 5 כאן עם הכרטיס הזה מהרשומה הלפני אחרונה.
נחת. יש תמורה לעמל.

נחת גם ל -  meital el
זכית בוואשי טייפ המיוחד ההוא מהרשומה האחרונה. ו.....
בכרטיס ברכה (שתוכלי להפוך גם לתמונה, אם תרצי...) לפי בחירתך מאחת הרשומות כאן בבלוג. אז קודם כל מזל-טוב!!! ולכי לשוטט בבלוג ולבחור - מהר, כדי שאספיק עוד לשלוח עד יום האהבה המתרחש ממש השבוע, ביום חמישי. וכשתחליטי - אנא רשמי לי מייל עם פרטייך המלאים (שם וכתובת) - לשם שליחת הפרס, לכתובת anat.shchori.f@gmail.com .
(תודה למאי, האחיינית שלי, שניהלה למופת את ההגרלה). נחת.

נחת
תהיה לכל מי שיירשם עד סוף יום האהבה לבלוג.
הרישום יכול להיעשות בשני אופנים:
האחד לרשום את כתובת המייל שלכם בחלון ה -

Follow by Email 

שנמצא בצד ימין, כאן במעלה הבלוג.
השני: להרשם כMember. זאת יוכל לעשות מי שרשום בבלוגר Blogger או בגוגל Google Friend Conect/Google
ע"י לחיצה על הכפתור שנמצא הכי למטה  בצד שמאל כאן בבלוג. 
Follow


שימו לב!
ההרשמה לבלוג תהיה תנאי הכרחי להשתתפות בקנדי של הבלוג. ההרשמה תהיה עד יום חמישי הקרוב, 14.2.13, יום האהבה, עד השעה דקה לחצות.
איך אדע שנרשמתם (או שאתם רשומים כבר?). לא אדע. אבל אם תזכו ובאותו רגע נגלה ביחד שלא נרשמתם, זה יהיה כל כך ח-ב-ל!!  אבל בכל זאת. כדי למנוע מאנשים אקראיים, שאוהבים רק ממתקים ונעלמים בפופ ! לגנוב לכם את הממתק שהכנתי לכם,קוראי הקבועים, אז כל מי שרשום כבר או יירשם עד מתי שקבענו, יצטרך לשלוח לי מייל שבכותרתו - "גם אני רשום/ה לבלוג החדש של טשופילה" ובתוכן אנא רשמו לי את שמכם המלא. כתובת המייל, שממנה תשלחו לי את ההודעה, חייבת להיות זהה לזו שנרשמתם אתה כעוקבים.
הקנדי ומה שצריך לעשות למענו יפורסם ממש בקרוב... (ההשתתפות לבני המשפחה - אסורה. עמכם הסליחה...).
את הרשימה של הפרסים כבר ראיתם, אז נותר רק לצרף את תמונות הפרסים עצמם:


חבילת פרס מס' 1:
חבילת נייר 6X6 של Echo Park בשם Happy Days
דף מדבקות - ינשופים
חבילת סרטים של Fancy Pants
2 דפי מדבקות (אותיות + קישוטים שונים) של Basic Grey
דיו גירי ורוד של Prima
גלימר מיסט סגול של Ranger - טים הולץ'
2 חוברות סקראפ
חבילת פרחים של Prima

שווי החבילה: 175 ש"ח!! 
כל זה הפרס של משימת הבלוג.                       ומקרוב:



והנה הפרס של מי שישחק בפייסבוק (פרטים בקרוב):

חבילת פרס מס' 2:
חבילת נייר 6X6 של Echo Park בשם This & That
דף מדבקות - ינשופים
דיו גירי חום של Prima
2 חוברות סקראפ
דבק עכבר+טאב של Martha Stewart
8 דפים גדולים 12X12 אינץ' מסדרת הבנים של שרה ג'יין (יאמי!!!)

שווי החבילה: 140 ש"ח!!


נחת..........  !!!

ענת





3 comments:

  1. איזה פרסים מדהימים, הייתי שמחה בכל אחד מהם! תודה

    ReplyDelete
  2. איזה כיף!!!
    תודה רבה רבה על הפרס!!!
    הייתי קרובה בניחוש :)
    ממש מתרגשת לקבל כרטיס שלך!
    (אפילו יותר מהוואשי - ואני מתה על וואשי!!!)

    חג אהבה ממש שמח הולך להיות לזוכים בקנדי המטורף!!!!
    אני כבר שמחה לקראתו!

    ReplyDelete