Tuesday, January 8, 2013

לכל אחת הסופרמן שלה...

** פורסם בבלוג שלי ב"תפוז" בתאריך- 29.10.12
הסקיצה של אולה מסברס scrap נתנה לי פוש לעצב עוד דף - אחרון במספר - לאלבום 70 של אבא שלי. מאחר שנשארו לי תמונות רבות יותר מהארבע הדרושות לאתגר, הפכתי האתגר למאתגר יותר, כשביקשתי לעצמי דף כפול. ;)
זו הסקיצה:
 
וזה הראנץ' הכפול....

הדף התחיל כהה למדי, קיבל קצת צבע ונגמר שמח וקופצני משהו...
אנד...אוריבדי טו דה רייט:
נאוו טו דה לפט, שהוא הוא הדף המשוייך לסקיצה:
ותקריב אחרון ל    סופרמן שלנו:
((ולסופרדד (התינוק) שלי....  עם אמא שלו, סבתא לאה ז"ל. כמה שהיא יפה כאן בתמונה. גם אתה אבא, גם אתה....))
ומי שתוהה למה כל התמונות עם הקופיק מוחתמות בחותמת מים, אז ברמיזה אומר, שלאחרונה חל רפיון מסויים בשמירת זכויות של דברים שעוצבו בעבודות יד... ודי לחכימא ברמיזא... (ודי לחתימא בחכימא )

עריכה 
דפנלולה שאלה: "תוכלי אולי לפרט על החומרים? הדגלים ומחומשים - זה מדבקות מוכנות? של איזו חברה? והאותיות? ופס המכוניות? ההחתמה בלבן - זה כמו שעשית פעם - עם גליל נייר טואלט?" (ערוך בשל טעות הקלדה)
תשובה:
(תפוז לא נותן לשמור רשומות עם מילים באנגלית! מרגיז מאוד. את רשימת החומרים צרפתי למטה בתגובות) 
כל הדפים והמדבקות הם של אקו פארק. המדבקות אותיות הגדולות גם, אך מליין אחר - המפורט למטה, בתגובות. המחומשים גזורים מאחד הדפים של הקיט, שכולו מחומשים 

הדגלים בשני הצדדים הם וואשי טייפ. גם הפס התכלת עם המילים הוא נייר דבק.
ההחתמה בלבן - כמו שניחשת, צבע אקרילי לבן עם גליל נייר טואלט. אחת הטכניקות הקלות "ללכלך" דף והאהובות עלי...

ולסיום סיומת דבר המתבגרת.... ((ומי שחושב שבת שנתיים וחצי (היום בדיוק) היא לא מתבגרת, אז ט-ע-ו-ת! בידיו)):
"אמא, נכון שאת ואבא התחתנתם ביחד?"
"כן"
"אז אמא, גם אני רוצה להתחתן..."  ועוד לפני שהספקתי לירות איזו תובנה עסיסית לאויר כמו: "אויוואבוילירקלאזהשלאתעזילעשותאתהשטותהזו" הוסיפה המדהימה הזו:"אבל אני רוצה להתחתן רק איתך".....
עכשיו נראה אותי אומרת לה אל תעשי את השטות הזו.... 
שיהיה שמייח!!!

ענת



No comments:

Post a Comment