Tuesday, January 22, 2013

טוב, אז כך

חייבת לכם עדכון - התמונות (וכל מה שהיה על ההארד דיסק) ניצלו!!
המכשיר עצמו הלך ונקנה חדש, אבל כן הצליחו להוציא את המידע! היפ היפ הוריי!! מה שגם מחזיר את הרעיון שתעלה כאן הדרכה לעיצוב דף בקרוב.

ועוד חובה שלי זה לאלכסנדרה - ישראלית בעלת בלוג מתוקתק עם עבודות נפלאות. היא, כמוני, מתחילה בעניין עיצוב כרטיסי ברכה משולבים בדמויות הצבועות ב..... קופיק, כמובן! אבל איזה צביעה יש לה, ח-ב-ל  ע-ל  ה-ז-מ-ן. מוכשרת ברמות ותחשבו שהיא רק מתחילה!!  את אלכס (שנתנה לי רשות לקצר את שמה :) ) הכרתי במפגש קופיק (היחיד שהיה) באופן שטחי ביותר, אבל אחרי שהצקתי לה, החלטנו להיפגש ולצבוע בצוותא. החלטנו לצבוע את אותה דמות, שהייתה לשתינו, מ'בלי להעתיק'! והייתי רוצה להראות לכם את ההבדל בתוצר של שתי בנות מתחילות עם אותה דמות לצביעה. עולם ומלואו.
הכי חבל לי, שדווקא עכשיו, כששתינו גילינו את העולם הזה, היא נוסעת לשנתיים שליחות במזרח הרחוק!! אוף!! נצבע ביחד וירטואלית ומקווה שנפיק ביחד עוד פרויקטים משותפים, על אף המרחק.  בהצלחה אלכס -  !Rock it baby

את שלי כבר ראיתם באחד מהפוסטים הקודמים:          

















 וזה של אלכס:  


נכון וואוו!!?

ועכשיו רק הדמויות הצבועות:







הדמות היא חותמת דיגיטלית בשם: Shy
של המעצבת: Mo Maning מהאתר: http://www.mosdigitalpencil.com/

הנה קישור לפוסט של אלכס ולעבודה שלה. כדאי לדלג ולראות עוד תמונות. כאן.

תודה שקפצתם לבקר.
ענת


1 comment:

  1. ענת, תודה רבה על פירגון!
    אני שמחתי להכיר אותך ואכן חבל שלא היה לנו עד הכ הרבה זמן והזדמנויות לצבוע יחד :)
    אבל לא נורא, שנתיים זה לא הרבה ותלוי איך מקבלים את זה :)
    אשמח להמשיך לבקר בבלוג שלך ולחלוק רעיונות, נסיון וטיפים מעניינים בינינו גם בהמשך!

    את חמודה ומקסימה!

    ReplyDelete