Tuesday, January 8, 2013

החיים בוורוד. (ובכתום ובאדום ובלבן....) דף מעוצב - 11.11

** פורסם בבלוג שלי ב"תפוז" בתאריך- 11.11.12
אתגרים זה טוב. נקודה.
לא חשוב אדום-כתום-ורוד, גם תכלת-חום-צהוב היה הולך. 
רק מה? אני לא אוהבת אדום. אין לי חולצה אדומה, אין לי סיכה אדומה, אין לי מצעים אדומים חו"ח וכשמישהו מביא בגד אדום לילדה, אם אוכל - אחליף. אם לא ולא נעים, אחד, שניים - מספיק. אבל היעוד שלהם ידוע מראש. כן, יש לי זוג תחתונים אחד אדום;) וזוג גרביים אדומים שקיבלתי, שבמהרה מצאו עצמם כגרבי בית. את שניהם לא רואים בחוץ.... 
מה שכן, בחתונה, מתחת לשמלה הלבנה, הציצו זוג נעליים אדומות משגעות!
את מספר דפי הסקראפ האדומים שיש לי אפשר לספור על אצבע אחת. (לא על יד אחת, על אצבע אחת,כן?) לאתגר שפרסמו בבלוג "יוצאות מהקווים" לא התחברתי. אדום? כתום? וורוד? לא אוהבת.
לא אוהבת?
זה האתגר!
אתמול בלילה (המאוחר) הבנתי שהדף המיוחל להיום ה-11.11, דף מעוצב בתאריך עגול לא נמצא בשלבי הפחת חיים עדיין.
הפשלתי שרוולים (לא ממש. קר! ומה זה הקטע הזה שהחורף מגיע בבום! שלשום גופייה, ומאתמול 2 שכבות+גרביים (לא אדומים ;)) + פוך + מזגן על חימום!! בררררר...) והחלטתי: אחת - לצבוע דמות בקופיק רק בצבעי האתגר ושתיים -את אחת ההחלטות האלה, שמקצרות יופי את תהליך העבודה. (בעצם אולי לא אגלה את הטריקים שלי??) 
מגלה, מגלה, תשארו לקרוא.... ויש גם הדגמות, אז בכלל כדאי...
......
אז אותה החלטה סודית לבינתיים ואותו אתגר שניצב לי מול העיניים דאגו כן להפיח חיי דף מעוצב אחד לא מזעזע בכלל. הנה האתגר:
עיצוב סקראפי לפי הצבעים הללו:

וההחלטה - עיצוב ממה שזמין כרגע על השולחן (וגם במרחק הליכה של פחות מ2 שניות מסביבו ).
פחחחחחחחחחחחח...
מה זמין על השולחן? בואי נראה...... ....... ....... .......
יש! דף אדום מצילומי הרקע של הפוסט הקודם. מצויין!! (נו יופי. וגם תפסתם אותי על חם צובעת פרחים באדום, אם הלכתם באמת להציץ בפוסט הקודם. נו יופי!!)
ודמות צבועה אחת בצבעי האתגר. עכשיו סיימתי. יש!!
ומה עוד זמין בצבעי וורוד, כתום, אדום, לבן?  גורנישט!
רגע!! מי אלה הביישנים, החמודים, הרטובים שמתחבאים פה בצד השולחן? לא יודעת. אולי הדברים האלו שפעם קראו להם גלימר מיסטים? מה זה קראו? קראו אז הם באו! כן. איזה מותק. תראו יש שם אחד בצבע כתום מבוייש. כמו יופלה. כתום מבוייש.
והנה האלו.... נו החדשים הישנים האלו...... נו אלו שכולם עטים עליהם כמו לחמניות חמות ומרוב שכולם באזור כדור הארץ בואכה מערכת השמש משתמשים בהם, נמאסו עלי די מהר. ככה אני. אם כולם משתמשים, אני בחוץ.
בטוח יש שם איזה וורוד אחד....
ומאיפה תמונות? אה, יש לי תמונות של הקטנטונת לבושה במעיל אדום-וורוד זעקני. מצויין! רגע, בואי נחפש. יא תראי איזו מציאה! גריד של 9 תמונות קטנות. איזה יופי! עזבי תמונות עם מעיל זעקני. את זה מצאת יותר מהר.  אולי אעשה באמת איזה גריד? ממזמן לא עשיתי גריד של 9. אחלה פחלה! ותראי איזה קטע..... במקרה בכל התמונות הגברת הקטנה לובשת וורוד!!! יייייייייאאאאאאאאאא!!! רגע. בתמונה הזאת היא עם צהוב! פחחחחחחח. מה פחחחחחחחחח, יא  אXXXה? שמונה תמונות מתוך התשע ועוד הדמות הצבועה??  פחחחחחח דדדדדדדדה. ת ש ע ! ! !
טה טדה טדה
טה טדה טדה - בוי נבדוק (הא' הושמטה בכוונה, לטובת אלה שלא נכנסו עדיין לקצב)
טה טדה טדה - בוי נשפריץ
טה טדה טדה - בוי נוואשש
טה טדה טדה - צהוב חזק גם הולך...
והנה פרפר. איפה? כאן על השולחן. עף לו היישר מהעונה הנוכחית של "ש-קיט נייר"....
עף, עף. לא וורוד, אבל עף.
טה טדה טדה -  אז מה נשאר?
שארית מפה, פינצוץ' קטן משם, כפתור מחוייך, מדבקות בצבע דם. והכל מוכן!
רק על הכותרת החלטתי לוותר. לא נורא אולי בפעם אחר..... 
תודה שמדי פעם, אתם סובלים את השגעונות שלי..... 
מי שרוצה מוזמנת לעצב כזה דף בסדנת הסקיצות שאני מעבירה. יום שלישי 13.11 בשעה 20:30 בניצני עוז. וכנראה שיהיה עוד תאריך..... שלחו לי מייל -  anat.shchori.f@gmail.com
טה דם!

ענת



No comments:

Post a Comment